فال روزانه جمعه 7 خرداد 95

پنجشنبه 6 خرداد 1395
18:53
محمد

فال روزانه جمعه 7 خرداد 95

فال روزانه جمعه 7 خرداد 95 فال روزانه جمعه 7 خرداد 95

فال روزانه جمعه 7 خرداد 95 فال روزانه جمعه 7 خرداد 95

فال روزانه جمعه 7 خرداد 1395,

فال فردا 7خرداد 95 ,فال 7 خرداد 95,فال روزانه 7 خرداد 95,فال روزانه 95/3/7,فال 7 خرداد 1395,طالع بینی روزانه جمعه 7 خرداد 95,فال روزانه 7 خرداد 95,فال امروز جمعه 7 خرداد 95 ,فال روزانه ماه تولد 7 خرداد 95,فال روز جمعه 95/3/7, ,فال روز 7 خرداد 95,فال روز 95/3/7,فال 95/3/7,فال روزانه , طالع بینی,فال روزانه ماه تولد, فال روزانه برای متولدین ماه ها,

فال امروز 7 خرداد 95,فال فردا 7 خرداد 95,طالع بینی 7 خرداد 95,طالع بینی 95/3/7,

فال روزانه جمعه 7 خرداد 95

فروردین:

در حالی که شما کارهای عقب افتاده‌ای را که قبلاً از انجام دادنشان طفره رفته‌اید را جبران می‌کنید، لازم است که خیلی با این مسأله راحت برخورد کنید. این اتفاق آنقدر هم که به نظر می‌رسد بد نیست، برای اینکه توجه کردن به مسئولیتهای کاری ناتمام الزاماً شما را از رویاپردازی کردن باز نخواهد داشت. شاید شما امروز آمادگی ریسک کردن را نداشته باشید، اما اگر شما به کارهای ناتمام خود سر و سامانی بدهید، خیلی زودتر از آن چه که فکر می‌کردید وقت آزاد پیدا خواهید کرد.

اردیبهشت:

ممکن است در رابطه با تسلیم شدن در برابر احساسات تان نگران و بیمناک باشید. اگر بتوانید آرام باشید حس آشنای امنیت شمارا در خود غرق خواهد کرد و شما را تشویق می‌کند تا در این لحظه کاملا احساس رضایت و شادمانی کنید. نیازی به چرخاندن چرخ‌های عقل و منطق نیست؛‌ زمان تجزیه و تحلیل گذشته است. به یاد داشته باشید نشان شما آماده تنفس زیر عمیق ترین آب‌ها است. امروز در اعماق دریا شنا کنید و انرژی روحی خود را ذخیره کنید.

خرداد:

امروز حس و حال خوبی دارید و دیگران دوست دارند با شما درددل کنند. شانه ای برای گریستن آنها باشید. سنگ صبور باشید و دست یاری به طرف افرادی که نیازمند هستند، دراز کنید. اگر مساله ای ناراحتتان می کند، به جای تدافعی رفتار کردن، نفس عمیق بکشید. آب بنوشید و آرام باشید. امروز بهتر است شنونده باشید. امروز یکی از دوستان بیش از همیشه به شما و کمک شما نیاز دارد او را ناامید نکنید.

تیر:

شما برای اینکه متوجه شوید که خط سیر جدیدتان شما را به جایی که می‌خواهید نمی‌رساند، شاید نیاز داشته باشید که زمان کافی صبر کنید. با تجدید نظر کردن در آنچه که شما هر روز انجام می‌دهید، این حس در شما به وجود می‌آید که این کارها مسیر زندگی همیشگی شما است. شما باید هدفهای بلند مدت خود را تغییر داده و لازم نیست برای سیر تکامل طبیعی آنها پافشاری کنید.

مرداد:

در تماس بودن با جنگجوی درونیتان بیش از اینکه فکرش را بکنید سخت و دشوار است. با وجود اینکه بعضی اوقات می‌دانید که باید چکار بکنید ممکن است در رابطه با خودتان احساس ناتوانی و درماندگی کنید. به جای اینکه به خود سخت بگیرید و مدام از خودتان انتقاد کرده و بدین ترتیب خود را دیوانه کنید آرام باشید و به خود قول بدهید که در رابطه با این بی‌ارادگی‌تان کاری انجام دهید. مطمئن باشید این بی‌هدفی مدت زیادی طول نخواهد کشید.

شهریور:

شما توانسته اید چند روز گذشته را بی آنکه مشکلی جدی به وجود بیابد پشت سر بگذارید و عملکردتان قابل توجه بوده است. حالا هم به جای حرف زدن عمل کنید. از بیان کردن ایده هایتان و امنحان کردن شانستان نهراسید، دیگران اعتماد به نفسی که شما دارید را دوست دارند، شما هم خودتان را باور داشته باشید اما خودنمایی نکنید، بگذارید نتایج کارتان بجای شما حرف بزنند. این آخر هفته بد نیست سری به بزرگترهایتان بزنید، پدر و مادر و پدر بزرگ و مادربرزگتان در انتظار شما هستند، در برخورد با آنها صبور باشید، این برای آنها خیلی ارزشمند است. برای متأهل ها روز تعطیل خوبی می تواند باشد، اما برای مجرد ها روز ایده آلی برای پیدا کردن نیمه گمشده شان نخواهد بود.

مهر:

امروز تخیلاتتان می‌تواند شما را به سفری زیبا ببرد، اما شما زیاد دوست ندارید که از آن سفر بازگردید. لذتی که شما خواهان آن هستید به واسطه دسترسی به این رویاها به وجود می‌آید. بالا و پایین پریدن با شادی در درونتان حتی اگر به کوتاهی یک لحظه باشد به ظاهر پاداشی کافی به نظر می‌رسد.امروز نمی توانید مسیرتان را از روی نقشه تجزیه تحلیل کنید، زیرا قبل از شما کسی قدم در این راه نگذاشته است. جاده ای که پیش روی تان قرار گرفته مخصوص قدم های شماست، پس از دیگران انتظار نداشته باشید که دیگران بتوانند کمک تان کنند. این شما هستید که باید به تنهایی در این واقعیت شرکت کنید، پس حواس تان باشد که تمرکزتان را از دست ندهید. سعی کنید به همه ی چیزهایی که در مسیرتان قرار گرفته اند دقت کنید تا با موفقیت به مقصد مورد نظر برسید.

آبان:

اگر این اواخر مشغول برنامه ریزی برای پروژه های کاری بوده اید و نمی توانسته اید درست و ذقیق در مورد آن تصمیم گیری کنید، امروز زمان پاسخ دادن فرارسیده است. گزینه های خود را روی میز بگذارید و در مورد پیشنهادهای خود برای طرف مقابل توضیح دهید. البته احتمال دارد این پروسه باعث عصبانیت شما شود، اما باید صبور باشید و آرامش خود را حفظ کنید. شما به خوبی می دانید راه درست چیست، پس جایی برای استرس وجود ندارد.

آذر:

امروز ماه در حال حرکت کردن به سوی سومین خانه شما یعنی خانه سفرهای کوتاه می‌باشد و ناآرامی‌و بی‌قراری‌تان امری کاملاً طبیعی است. شما امروز فقط برای اینکه از منزل خارج بشوید ممکن است که به یک فروشگاه و یا مکانی تفریحی و گردشگری بروید. اگر تا آخر روز پیشرفت چندانی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید.

دی:

اگر اهل کارهای هنری و یا پروژه های خلاقانه و کاردستی هستید فرصتی عالی برای انجام این کار دارید، هم ذهنتان سرشار از ایده های جدید است و هم یک روز تعطیل همیشه وقتی خوب برای انجام کارهای مورد علاقه تان می تواند باشد. با وقت گذراندن با دوستان قدیمی هم لذت ببرید و هم اوضاع ماهی که پشت سر گذاشته اید را مورد صحبت قرار دهید، خودتان هم از آنچه ماه گذشته اتفاق افتاده است متعجب خواهید شد! امروز احساسات عاشقانه تان در اوج است، یک شام رمانتیک دونفره در منزل و یک میز شیک که با نور شمع روشن شده است را تصور کنید، مطمئنا سایر جزئیات را خودتان به خوبی برنامه ریزی خواهید کرد.

بهمن:

اگرچه ممکن است که شما چراغهای سبز را در پیش روی خود بینید، زیرکانه است که شما هنگامی که چراغهای زرد اخطار روشن شدند فعالیت خود را شروع کنید. اگر شما خیلی سریع به سمت جلو حرکت کنید، خواهید توانست به مقاصد نادرست پایان دهید. حتی اگر شما بخواهید با قبول کردن یک پروژه کارتان را شروع کنید و به هرجهت زمانتان را برای آن نیز بگذارید باز هم شما نمی‌توانید معجزه کنید.

اسفند:

امروز در مسایل شراکتی دچار شک و تردید می شوید. تضاد و عدم تفاهم در طالع شما نوشته شده است. بنابراین، هیچ جلسه، همفکری یا توافقی با فرد مورد علاقه یا شریک کاری خود نداشته باشید. ممکن است شما کارهای ارزشمندی زیادی انجام داده شده باشید اما زیاد مورد توجه و قدردانی قرار نگرفته باشند. این مساله کمی ناراحتتان می کند. اگر از کسی ناراحت یا عصبانی هستید، حتما اول آن را اول بنویسید و بخوانید تا به این ترتیب حس های عصبی خود را کنترل کنید و از بین ببرید. حس های حسادت را نیز امروز کنار بگذارید.


[ بازدید : 2396 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]